Listing 1 - 10 of 39 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
This bibliography lists some 1300 works germane for the interpretation of 1 and 2 Thessalonians. It includes all relevant works written in the 20th century as well as a sizeable number of important sources from the 19th century. Virtually all the works listed are annotated, except for commentaries and dictionary articles. These annotations do not merely describe the content of each source but attempt to summarize its central thesis or argument. The works listed are classified and cross-indexed in such a way that the user is able to track down easily the relevant sources on any given topic or passage in the Thessalonian letters.
Bible NT. Epistles of Paul. `Thessalonians 1-2 --- Bible --- Bibliography --- 225 <01> --- 227.1*7 --- Bijbel: Nieuw Testament--Bibliografieën. Catalogi --- Brieven van Paulus aan de Thessalonicenzen --- 227.1*7 Brieven van Paulus aan de Thessalonicenzen --- Bible. --- Desalloniga (Book of the New Testament) --- Thessalonians (Book of the New Testament) --- Bibliography. --- Bible. N.T. Thessalonians
Choose an application
Marketing --- Firms and enterprises --- Franchises (Retail trade) --- 658.11 --- franchising --- Franchises, Retail --- Franchising --- Retail franchises --- Retail trade --- Kinds and forms of enterprise --- Franchises (Retail trade). --- 658.11 Kinds and forms of enterprise
Choose an application
Choose an application
Financial analysis --- 657.37 --- Corporation reports --- Management --- Administration --- Industrial relations --- Organization --- Annual accounts, Corporate --- Annual reports, Corporate --- Company reports --- Corporate annual accounts --- Corporate reporting --- Corporate reports --- Reporting, Corporate --- Reports, Corporation --- Stockholders' reports --- Report writing --- Annual closure of accounts --- Corporation reports. --- Management. --- 657.37 Annual closure of accounts
Choose an application
#gsdbP --- #GGSB: Sociale wet. essays --- #GGSB: Antropologie --- C6 --- C1 --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Kerken en religie --- Sociale wet. essays --- Antropologie
Choose an application
Jaarlijks besteden Nederlandse marketeers 4 miljard euro aan gekochte media-aandacht. Inmiddels krijgen we elke 11 seconden een reclameprikkel op ons afgevuurd. Als gevolg zappen, skippen en blokkeren mensen deze prikkels en verliest gekochte merkaandacht zijn glans.Verdiende aandacht beschrijft een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. Klaas Weima stelt dat merken die zich blindstaren op gekochte aandacht per seconde, millimeter of pixel de strijd om aandacht zullen verliezen. De merken van morgen praten liever met dan tegen mensen. Ze activeren hun fans en maken content die het delen waard is. Dat levert authentieke merkconversaties op, waarbij mensen zelf een kanaal worden.Bron : http://www.bol.com
Merkbeleid --- Branding --- Merkstrategieën --- Marketingstrategieën --- Sociale communicatie --- Merkstrategie --- Marketingstrategie
Choose an application
Aandacht is de nieuwe valuta. Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en een overdaad aan reclame is onze aandacht kostbaarder dan ooit.Hoe zorg je als marketeer dat jouw boodschap nog opvalt? Mensen geven hun schaarse aandacht alleen nog uit aan merken die hun leven verrijken. Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt. Met als resultaat minder marketingverspilling, blijere klanten en een hogere bedrijfsresultaat.- Aandachtsmarketing biedt een krachtige, eenvoudige en bewezen werkwijze om aandacht voor jouw merk te verdienen en geeft handvatten om direct aan de slag te gaan.- Zes bewezen aandachtstrekkers: Ontdek met welke zes wetenschappelijk bewezen aandachtstrekkers je aandacht voor jouw merk trekt.- Verdiende aandacht-canvas®: Ontwikkel met behulp van het Verdiende aandacht-canvas een onderscheidende en duurzame marketingstrategie.- Vijftig interviews op het hoogste niveau: Raak geïnspireerd door de verhalen van de beste marketeers van Nederland.'Prik de vele marketinghypes door en het woord ?aandacht? blijft staan. Klaas beschrijft heel knap hoe en waarom aandachtsmarketing ook jouw volle aandacht verdient. Vlot en boeiend beschreven en goed onderbouwd.' - Erik van Engelen, algemeen directeur a.i. Wildlands Zoo en marketeer of the year 2015'Aandachtsmarketing geeft een zeer interessante kijk hoe communicatie opvalt in je brein. Een aanrader voor elke marketeer die het beslissingsproces van mensen echt wil beïnvloeden.' - Annemarie Joossen, CMO Marktplaats en 2dehands.be (eBay)'Het creëren en vasthouden van mijn aandacht is met dit boek goed gelukt.' - Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business UniversiteitBron : http://www.managementboek.nl
Marketing --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Merkstrategie --- Financiewezen --- Applied marketing
Choose an application
Experience (Religion) --- Psychology, Religious --- Secularism --- #GGSB: Godsdienstpsychologie --- #GGSB: Secularisatie --- #gsdb3 --- 211.55 --- Ethics --- Irreligion --- Utilitarianism --- Atheism --- Postsecularism --- Secularization (Theology) --- Religious experience --- Psychology of religion --- Religion --- Religions --- Religious psychology --- Psychology and religion --- 211.55 Secularisatie. Entmythologisierung --- Secularisatie. Entmythologisierung --- Psychological aspects --- Psychology --- Religious studies --- Godsdienstpsychologie --- Secularisatie
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 39 | << page >> |
Sort by
|