Listing 1 - 10 of 39 << page
of 4
>>
Sort by
Annotated Bibliography of 1 and 2 Thessalonians
Author:
ISSN: 00778842; ISBN: 9004107401 9004379959 9789004107403 Year: 1998 Volume: v. 26 Publisher: Brill

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This bibliography lists some 1300 works germane for the interpretation of 1 and 2 Thessalonians. It includes all relevant works written in the 20th century as well as a sizeable number of important sources from the 19th century. Virtually all the works listed are annotated, except for commentaries and dictionary articles. These annotations do not merely describe the content of each source but attempt to summarize its central thesis or argument. The works listed are classified and cross-indexed in such a way that the user is able to track down easily the relevant sources on any given topic or passage in the Thessalonian letters.


Book
Franchising als samenwerkingsvorm tussen ondernemingen : een analyse van karakteristieken, mogelijkheden en beperkingen.
Author:
ISBN: 9020704478 Year: 1974 Publisher: Leiden Stenfert Kroese


Book
Reiken naar oneindigheid : inleiding tot de psychologie van de religieuze ervaring.
Author:
ISBN: 9026320493 Year: 1981 Publisher: Baarn Ambo


Book
Actie en reactie rond de jaarrekening : toegelicht met het verschijnsel inkoop van eigen aandelen.
Author:
ISBN: 9020705539 Year: 1975 Publisher: Leiden Stenfert Kroese


Book
Wat willen wij met de toekomst doen? Cultuurpsychologische beschouwingen rond het thema mens en natuur.
Author:
ISBN: 9026301979 Year: 1972 Publisher: Bilthoven Ambo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Verdiende aandacht : handboek voor sociale merkcommunicatie en -activatie
Author:
ISBN: 9789400501324 Year: 2012 Publisher: Utrecht A.W. Bruna Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Jaarlijks besteden Nederlandse marketeers 4 miljard euro aan gekochte media-aandacht. Inmiddels krijgen we elke 11 seconden een reclameprikkel op ons afgevuurd. Als gevolg zappen, skippen en blokkeren mensen deze prikkels en verliest gekochte merkaandacht zijn glans.Verdiende aandacht beschrijft een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. Klaas Weima stelt dat merken die zich blindstaren op gekochte aandacht per seconde, millimeter of pixel de strijd om aandacht zullen verliezen. De merken van morgen praten liever met dan tegen mensen. Ze activeren hun fans en maken content die het delen waard is. Dat levert authentieke merkconversaties op, waarbij mensen zelf een kanaal worden.Bron : http://www.bol.com


Book
Aandachtsmarketing : word relevant in het leven van je klant
Author:
ISBN: 9789492528407 Year: 2019 Publisher: Amersfoort De Vrije Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Aandacht is de nieuwe valuta. Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en een overdaad aan reclame is onze aandacht kostbaarder dan ooit.Hoe zorg je als marketeer dat jouw boodschap nog opvalt? Mensen geven hun schaarse aandacht alleen nog uit aan merken die hun leven verrijken. Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt. Met als resultaat minder marketingverspilling, blijere klanten en een hogere bedrijfsresultaat.- Aandachtsmarketing biedt een krachtige, eenvoudige en bewezen werkwijze om aandacht voor jouw merk te verdienen en geeft handvatten om direct aan de slag te gaan.- Zes bewezen aandachtstrekkers: Ontdek met welke zes wetenschappelijk bewezen aandachtstrekkers je aandacht voor jouw merk trekt.- Verdiende aandacht-canvas®: Ontwikkel met behulp van het Verdiende aandacht-canvas een onderscheidende en duurzame marketingstrategie.- Vijftig interviews op het hoogste niveau: Raak geïnspireerd door de verhalen van de beste marketeers van Nederland.'Prik de vele marketinghypes door en het woord ?aandacht? blijft staan. Klaas beschrijft heel knap hoe en waarom aandachtsmarketing ook jouw volle aandacht verdient. Vlot en boeiend beschreven en goed onderbouwd.' - Erik van Engelen, algemeen directeur a.i. Wildlands Zoo en marketeer of the year 2015'Aandachtsmarketing geeft een zeer interessante kijk hoe communicatie opvalt in je brein. Een aanrader voor elke marketeer die het beslissingsproces van mensen echt wil beïnvloeden.' - Annemarie Joossen, CMO Marktplaats en 2dehands.be (eBay)'Het creëren en vasthouden van mijn aandacht is met dit boek goed gelukt.' - Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business UniversiteitBron : http://www.managementboek.nl


Book
De religie, de mens en de geseculariseerde wereld
Author:
ISBN: 9024276489 Year: 1989 Publisher: Kampen Kok Agora


Book
Psychologie van het antipapisme
Author:
Year: 1963 Publisher: Hilversum Brand

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Autoritaire persoonlijkheid en antipapisme: academisch proefschrift
Author:
Year: 1963 Publisher: Hilversum Brand

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 39 << page
of 4
>>
Sort by